2016. április 24., vasárnap

Motorépítés 7.


A szépen összeválogatott hengerfejekkel kiadta a síkot végül a motor. Tömítőmassza az érintkező felületekre és kenőanyag az ARP csavarokra és mehet is fel a vezérműtengely-ház.


A himbatengelyek berakásakor adódott egy újabb nehézség.


A gyári o gyűrű sarkos, viszont így a legnagyobb elővigyázatossággal is elvágja az öntvény széle. Bevezetőszerszámmal nem fér hozzá az ember...


...így végül a tömítőgyűrűk egyik élét leesztergáltam.


A vezérműlánckerekek síkjának ellenőrzése kétemberes munka. Igaz mi két és felen voltunk hozzá :-). 


Egy kis variálás és máris 5 század alá kerül a differencia.


A vezérműtengelyek időzítése nagy figyelmet igénylő feladat.


Az új láncfeszítő olajtáp-vezeték kékhorganyban érkezett. Randa.


Úgyhogy újrahorganyoztam sárgára.


A szelephézagokkal is el lehetett játszani egy délutánt.


Jobb a békesség alapon új olajhűtőt kapott a motor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése