A szépen összeválogatott hengerfejekkel kiadta a síkot végül a motor. Tömítőmassza az érintkező felületekre és kenőanyag az ARP csavarokra és mehet is fel a vezérműtengely-ház.
A himbatengelyek berakásakor adódott egy újabb nehézség.
A gyári o gyűrű sarkos, viszont így a legnagyobb elővigyázatossággal is elvágja az öntvény széle. Bevezetőszerszámmal nem fér hozzá az ember...
...így végül a tömítőgyűrűk egyik élét leesztergáltam.
A vezérműlánckerekek síkjának ellenőrzése kétemberes munka. Igaz mi két és felen voltunk hozzá :-).
Egy kis variálás és máris 5 század alá kerül a differencia.
A vezérműtengelyek időzítése nagy figyelmet igénylő feladat.
Az új láncfeszítő olajtáp-vezeték kékhorganyban érkezett. Randa.
Úgyhogy újrahorganyoztam sárgára.
A szelephézagokkal is el lehetett játszani egy délutánt.
Jobb a békesség alapon új olajhűtőt kapott a motor.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése